Klantenservice

Mijn garantie

100% klanttevredenheid is mijn hoogste prioriteit. Klantvertrouwen en een onberispelijke reputatie is mijn hoogste goed.
Ik doe mijn uiterste best om Top producten met een Top service te leveren en je bij elk bezoek aan de website  fijne ervaring te geven.  Het is eenvoudig contact met me op te nemen. Je kunt me e-mailen kristien@goudsmid-kristien.be of bellen 015/52.90.85 met elke vraag betreffende producten of bestellingen.

Persoonlijk advies

Ik doe mijn best om de producten zo goed mogelijk te omschrijven wens je meer uitgebreide informatie kan je me altijd mailen of bellen, ik help je graag! Je kan ook langs komen in de life winkel om uitgebreid kennis te maken met het assortiment juwelen, deskundig advies ivm verwerken van oud goud naar nieuwe creatie, of advies ivm aankopen van edelstenen.

Er worden geen goederen geruild of terug genomen.

Elke week ben ik bezig om mijn website nog beter te maken en als je suggesties hebt, dan hoor ik dat graag. Ook als er onverhoopt iets niet geheel naar wens is, laat het me dan s.v.p altijd weten. Ik zal mijn uiterste best doen om de best mogelijke oplossing aan te bieden, daarnaast waardeer ik elke feedback om zo mijn service en werkprocessen continue te kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet, Kristien Jacobs, Goudsmid

Customer service

My guarantee

100% customer satisfaction is my top priority. Customer confidence and an impeccable reputation is my highest asset. I do my utmost to deliver Top products with a Top service and to give you a great experience with every visit to the website. It is easy to contact me. You can e-mail me kristien@goudsmid-kristien.be or call 003215  529085 with any question regarding products or orders.

Personal advice

I do my best to describe the products as well as possible. If you wish more detailed information, you can always email or call me, I will gladly help you! You can also visit the life store to get acquainted with the assortment of jewelery, expert advice regarding the processing of old gold into new creations, or advice regarding the purchase of precious stones.

No goods are exchanged or taken back.

Every week I am busy making my website even better and if you have suggestions, I would love to hear from you. Even if something unexpected is not entirely satisfactory, please let me know. I will do my utmost to offer the best possible solution, in addition I value every feedback to continuously improve my service and work processes.

Sincerely, Kristien Jacobs Goldsmith